Thursday, June 10, 2010

Cuti-cuti di Memory Lane, Ipoh


Memandangkan dah terlajak sampai ke Perak menjenguk anak di matrikulasi Gopeng .. pagi Ahad tu, aku singgah sekali di Memory Lane, Jalan Horley, Ipoh. Kata orang Perak, kalau tak singggah ke Memory Lane bila dah sampai Ipoh .. memang tak sah. Lepas check-out dari Ritz Garden Hotel.. aku terus park kereta sebelah The Store (tiket RM2). Tepat 08:00 pg aku dah sampai di situ. Sedar-sedar dah hampir 3 jam aku belek2 barang .. ada lah sikit buah tangan yang aku beli, itu pun barang2 murah dengan harga sekupang dua.



Tak berapa nampak set Dumex di sini. Kalau ada pun yang aku kurang berkenan pulak.




Lepas makan tengahari, aku terus sambung perjalanan ke Sg Petani. Check-in di Park Avenue Hotel sekitar jam 04:00 ptg.
Jengok sorang lagi anak yang practical di Hospital Sg Petani.

3 comments:

  1. slm bro..mmg byk jugak brg.brader yg baju merah pakai topi 2 mmg byk rekod..dah jd mcm family bisnes..nak tgk lg byk bgtau.roger..

    ReplyDelete
  2. bro ada bukak stall ke kat lokin tu?
    lain kali boleh aku contact bro dulu sebelum kesana . .

    ReplyDelete
  3. Bro.. tak angkat ke botol guli tu?? mcm menarik je..

    ReplyDelete