Monday, December 6, 2010

Tin Gula-Gula Hudson's Classic

Tin ini aku beli semalam di kedai 'Mesra Petronas'. Mula-mula makan dalam kereta semalam .. macam nak nak pulang balik pun ada. Ada rasa cengkih dll.. dah macam rasa hisap rokok gudang garam.
Selalu makan yang manis berbalut tu je. Tapi bila aku makan semula sambil buat kerja .. eh sedap pulak. Dah nak habis pun satu tin.
Hehe .. RM8 sahaja satu tin.




Antara ramuan yang tertulis di belakang tin:
Gam arabik, minyak kulit kayu putih, minyak bunga cengkih, minyak kulit kayu manis dan sukrosa.
Errmmmm patut pun ..



3 comments:

  1. bagus kalau batuk2 makan gula2 nih...

    ReplyDelete
  2. kalau makan masa mengantuk bawak kereta pun ok jugak .. berangin macam minyak angin cap kapak pun ada ..huhu

    ReplyDelete
  3. da lame takk nampak gula2 niy..
    heheehe...
    :)

    ReplyDelete