Monday, December 13, 2010

Tin Cash Register

Memang rezeki aku dapat juga Tin Tarik Milo & Susu Cap Junjung edisi lama ni. Yang tin tarik susu cap junjung tu masih baru lagi dalam plastk masa ambil dari kedai. Terima kasih pada AcidWelding yang sudi jual ke aku.




Tin tarik Milo baru 80an bertangkai plastik dan ada gambar perenang atau dua pelumba lari di muka hadapan rasanya kalau tak silap.
Ada yang lagi lama dari versi aku punya ni tapi tak ada tulis 'Berat Bersih 1.5Kg'

8 comments:

  1. Syabas Bro! Memang Chatik dan berseri Koleksi Bang Jaki yang terbaru ini...

    ReplyDelete
  2. sama-sama aku dah ada 2 tin ni bagilah orang lain simpan lak.

    ReplyDelete
  3. dapat jugak selamatkan kazanah2 yg bernilai ni .. kalau tak main buang2 je benda2 cam ni bila dia org dah tak niaga ..

    ReplyDelete
  4. salam tuan.. x perasan pulak sejak bila ada blog nih..

    ReplyDelete
  5. Betul ke Milo zaman dulu ada tangkai? Macam tak logik je. Macam tin cat Jotun

    ReplyDelete
  6. Salam encik jaki. Saya pinjam gmbr tin milo ni boleh? Nak letak kat blog saya.

    ReplyDelete
  7. hi are u selling them? please contact me at yatauaz@gmail.com

    ReplyDelete