Wednesday, December 29, 2010

Tin Cash Register Lagi

Di penghujung tahun 2010 ni dapat lagi aku tin tarik Tea Pot la pulak. Kalau sebelum ni punya la payah nak dapat .. kali ni apek tu sendiri siap tanya ' ini tin mau ka? '.




'Selamat Maju Jaya'

5 comments:

  1. Wah menarik nie Bang Jaki! saya pun susah nak dapat, ada kat kedai pun tak mahu tolak.. hu hu hu!

    ReplyDelete
  2. bro jaki: memang lucky la dapat tin ni tanpa sesi pujuk memujuk or tawar menawar...great!

    ReplyDelete
  3. Bro Jaki.. Barang panas tin ni sekarang, sepanas carburator Endoro era 80an dulu!! Hehehee..SELAMAT TAHUN BARU 2011!!

    ReplyDelete
  4. mcm ada satu tempat lagi boleh dapat tin duit ni.. kasi panas ini tahun 2011!!

    ReplyDelete
  5. akhirnya dapat jua...tahniah dan selamat bercuti tahun baru....

    ReplyDelete