Friday, November 20, 2009

Jersey Coca -Cola


Dalam tahun 1998, aku ada pernah hantar borang peraduan bola piala dunia coca cola ni. Dengan syarat di sertakan 6 label coca cola saiz 1.5l kalau tak silap. Dah jadi rezeki dapat la aku jersey ni tapi kena ambik sendiri di Tampoi, JB. 3 jam perjalan aku dari rumah. 2-3 kali pusing kawasan tu baru jumpa tempatnya. Tapi sekarang aku pun dah tak ingat dah aku bagi sapa jersey tu .. sebab puas aku cari, tak jumpa ..
Pakai jersey ni masa hari keluarga di A'Famosa, Melaka.



Dan sebelum ni pun dalam tahun 1995 aku pernah ada t-shirt & cap yang ada logo coca cola Enjoy! Memang menarik. T-shirt color hitam. Cap pun color hitam.
Yang tinggal gambar ni je. Dulu memang tak terfikir nak simpan. Ada belasah je.
Aku pakai cap ni masa hari keluarga di Desa Lagoon, Port dickson. Ikut lah juga sukaneka layan anak-anak ..



Sekarang koleksi coca cola yang ada pada aku cuma jersey merah ni je. Kalau tak silap aku dapat masa musim piala dunia juga ni. tahun berapa dah tak ingat dah. Tuan rumah piala dunia masa tu Perancis laa. Masuk peraduan jugak masa tu rasanya..

No comments:

Post a Comment