Wednesday, November 17, 2010

Menjejak Gudang Coca Cola di Segamat

Pgi Isnin lepas, masa sarapan roti canai di kedai sahabat tak jauh dari Poliklinik kerajaan, terpandang aku poster nescafe Maya Karin di dinding kedai.
Masa bayar, aku terus cakap nak poster tu ..
Sebenarnya pagi tu aku dah cadang nak meninjau beberapa tempat yang aku ada pernah ternampak signboard coca cola dekat2 Segamat ni. Selalu aku tengok sambil bawa kereta .. pagi ni aku snap gambar dengan lebih dekat.

1) Gudang yang aku syak pernah di gunakan untuk pengedaran kawasan Segamat ni. Terletak bersebelahan dengan station keretapi. Lee Hup & Co Sdn. Bhd. tertera pada signboard ni. Kalau tengok, gudang ni agak besar juga .. tapi gate dia berkunci laa.Sebelah gudang ni mungkin juga stor untuk simpan beras wangi ..




2) Papan coca cola ni agak besar. Aku park kereta tak jauh dan aku tinjau 4-5 pintu kedai lama yang di situ. Bangunan ini terletak bersebelahan dengan Bank Rakyat. Mungkin bangunan ini adalah bangunan lama yang terakhir di barisan sini kerana sepanjang barisan yang ada semua sudah bangunan baru.





3) Poster nescafe ni pun entah bila nak bersihkan .. memanjang tak sempat.


5 comments:

  1. Wah Poster yg Bro Jaki dapat ni nampak lebih elok dari Poster saya..rasanya boleh terus Frame je tu..tak perlu repair mcm saya punye hu hu

    ReplyDelete
  2. tak leh frame kan .. marah org rumah.

    ReplyDelete
  3. 1) Gudang yang aku syak pernah di gunakan untuk pengedaran kawasan Segamat ni. Terletak bersebelahan dengan station keretapi. Lee Hup & Co Sdn. Bhd. tertera pada signboard ni. Kalau tengok, gudang ni agak besar juga .. tapi gate dia berkunci laa.

    # Kalau dapat masuk ni bro :)

    ReplyDelete
  4. Menjejak Gudang Coca Cola di Segamat

    # Tengok title jer dah gerun, belum masuk gudang lagi bro, hahaha.

    ReplyDelete