Sunday, January 10, 2010

Jom racing

Semalam lepas sembahyang asar di surau aku terus singgah kedai 2nd dekat rumah tu sebab ternampak lori sedang punggah barang baru sampai dari Singapore.
Dari jauh aku dah nampak satu benda merah depan pintu kedai .. merah yang mendebarkan jantung dan kalbu ku.
"Yang ni berapa bang" aku memulakan bicara.
"Minta maaf lah bang, yang ni ada sedara dah booking" ...
"melepas aku" dalam hati.
Tauke tu orang Kelantan. Dia kata beli di Singapore dalam SD30 (RM80) kereta coca cola tu.

Aku pesan ke dia, kalau jumpa lagi kereta coca cola cam ni .. aku booking. Tapi rasanya keberangkalian untuk jumpa lagi yang serupa cam ni mungkin agak sukar.

6 comments:

  1. salam buat abang omar zaki. Jakionline. Dulu saya memang minat dengan blog lagu abang tu. Tapi tiba-tiba senyap. Muncul2 dengan hobi baru pulak. hehehe.

    ReplyDelete
  2. hehe .. anak2 semua dah besar. malu nak main lagi lagu skg ni.
    lagi pun semua penyanyi skg dah tak sesuai untuk sy. semua baya anak2 dara sy.

    ReplyDelete
  3. Jadi sekarang abang dah tak rip lagu lagi yer. Saya pun asal segamat jugak di pekan chaah. Tapi sekarang bekerja di sabah. Masa cuti sekolah ajer baru balik kg.

    ReplyDelete
  4. bro jaki,murahnya dia dapat dari singapore $30.aku memang ada jumpa kat sini juga (singapore) $150.antara barang coke yg aku nak sambar juga.

    ReplyDelete
  5. bro jaki, cantik paddle car ni. ini barang baru ke barang lama?

    ReplyDelete
  6. salam bro... pedal car coca cola sekarang rm 800 - rm1000

    ReplyDelete