Thursday, March 10, 2011

Pinggan Edisi Terhad

Petang tadi masa di pasaraya beli barang dapur .. aku belek-belek lah pack white coffee Alicafe, sekali pack white coffee Nescafe di rak sebelah ada offer pinggan corak kopitiam percuma.. terus ambil 2 pack. RM11.99 harga setiap satu pack.



boleh letak 5-6 biji kueh cik mek molek setiap pinggan ni.

4 comments:

  1. semalam baru beli nescafe white coffee ni sebungkus.. x de lak hadiah pinggan..

    ReplyDelete
  2. @azhar
    hadiah biasa dia letak kalau kedai tu tak laku. Sebab tu dia letak campaign tu pakai sticker je. Bukan cetak terus kat pek.

    ReplyDelete
  3. emjit-enjit semut .. kena nyanyi dulu dpn pasaraya tu dulu, baru dapat hadiah .. hehe

    ReplyDelete
  4. @naisophon
    pembetulan...bukan begitu,promo biasa berjalan mengikut schdule syarikat pengeluar.Yang buat sesetengah kedai tak ada dan sesetengah kedai lagi ada promo disebabkan mereka guna stok lama,jika stok lama masih banyak takkan mereka nak beli yang baru jadi pek promo tak ada kat kedai mereka.Kalau mereka beli mereka akan keluarkan yg lama dulu,tu sebab kita tgk promo dah lama habis tapi pek promonya masih ada lagi.Sekarang masih banyak lagi promo 2009 dan 2010 dikedai-kedai.Kebanyakkan produk makanan ni tarikh sah sehingga 2-3 tahun dari tarikh mengilang.Tapi ada betul juga sebab kedai-kedai runcit pun ada strategi masing2 untuk lakukan barang jualan.Itu yang terjumpa barangan free gift yg dijual kat rak tp pek promo tak pernah nampak la pulak.

    ReplyDelete