Monday, December 28, 2009

Cover Kaset & CD lama-lama

[ Noramin - Impian Terluka ]


Hampir 10 tahun aku buat kerja rip kaset. Mula-mula aku convert ke MP3, lepas tu aku convert pula format real media (rm). Kaset ni semua dari koleksi aku masa bujang dulu. Semua ori.
Tapi di sebabkan HDD aku dah penuh, terpaksa aku delete semua mp3 dan kekalkan file rm sahaja. Yang ni semua cover versi zaman-zaman aku bujang dulu .. 80-90an. dan aku masih simpan puluhan kaset lama-lama ni sebagai kenangan.


[ The Queens - Tak Mengapa ]



[ Isma Aliff - Petai & Jering ]



[ Herman Tino - Tengkar Tengkaran ]




[ Cenderawasih - Sepanjang Perjalanan ]






[ Blues Gang - Zaman Berubah ]



Tapi sekarang dah tukar hobi kumpul barang-barang lama pulak. Bagi lah pelapis baru bauat kerja rip mp3. Budak-budak sekarang lagi cekap pasal kerja-kerja rip lagu ni ..
Dari CD terus boleh buat mp3.

No comments:

Post a Comment